Saata printerisse

E-Maxima muudab nime ja soovib käivet enam kui kahekordistada

Eestis tegutsenud e-Maxima veebipoe asemel sisenes 16. oktoobrist turule ka Lätis ja Leedus tegutsev Maxima Grupile kuuluv veebipood Barbora, ettevõte plaanib e-poe käivet Eestis enam kui kahekordistada.

Eesti turule sisenetakse uue tellimisplatvormiga barbora.ee, mille kaudu saab toidu- ja tarbekaupu osta nii e-poest kui ka nutitelefonidele ja tahvelarvutitele mõeldud Barbora mobiilirakenduse kaudu, teatas ettevõte.

Barbora tegevjuhi Deniss Osmani sõnul oli 2017. aastal Maxima e-poe käive Eestis 2,1 miljonit eurot ning uuel platvormil soovitakse jõuda 5 miljoni eurose käibeni. Uuele platvormile ülemineku maksumus jäi suurusjärku 100 000 eurot. "Investeering on jaotunud samm-sammult väga pika ettevalmistusaja peale," ütles Osman BNS-ile.

Tellimused toimetatakse klientideni uute ja spetsiaalselt toidukaupade transportimiseks kohandatud sõidukitega. Barbora toimetab kõik enne 16.30 esitatud tellimused klientideni samal päeval, kokku lepitud ühetunnise ajavahemiku sees.

Barbora kohaletoimetamise hind algab 0,99 eurost. Kauba eest saab endiselt elektrooniliselt tasuda, kuid lisandunud on Eestis ainulaadne võimalus teha kliendi kodus ka kaardimakse.

"Läti ja Leedu näitel võime öelda, et Barbora mobiilirakendus ja kaardimakse tegemise võimalus koduuksel on just need lahendused, mis ostukogemuse meeldivamaks muudavad," ütles Deniss Osman.

Barbora klientidel on võimalik oste teha erinevatest seadmetest – ostukorvi täitmist võib alustada kodus arvuti taga ja hiljem mobiiltelefonis tooteid juurde lisada. Lisaks on kliendil võimalus ostukorvi täiendada senikaua, kuni tellimus pole komplekteeritud. Nii ei pea esialgu ununenud kaupade kättesaamiseks tegema uut tellimust.

Barbora mobiilirakendus toimib alates 16. oktoobrist. "Tarbijad peavad mobiilirakendust väga mugavaks lahenduseks ja usun, et see on Barbora jaoks turul üks põhieeliseid. Leedus võeti mobiilirakendus kasutusele kolm aastat tagasi ning hetkel tehakse selle kaudu 40 protsenti ostudest. Lätis tutvustati Barbora rakendust kevadel ning hetkel tehakse selle kaudu 20 protsenti tellimustest," märkis Osman.

Lätis ja Leedus on Barbora toidu- ja igapäevaste tarbekaupade valdkonnas e-kaubanduse liider. Ettevõtte müügikäive ulatus 2017. aastal Leedus 19,9 miljoni euroni ja Lätis ilma käibemaksuta 3,2 miljoni euroni. Ettevõtte eesmärk on Lätis ja Leedus ületada sel aastal 37 miljoni eurone konsolideeritud müügikäive.

Eestis soovitakse jõuda 5 miljoni euro suuruse müügikäibeni ning kõigi Balti riikide konsolideeritud müügikäibe eesmärk on 50 miljonit eurot.