20.06.2016 Esmaspäev

Hansapost võttis kasutusele isikutuvastuse lahenduse Veriff

E-kaubandusettevõte Hansapost võttis kasutusele isikusamasuse tuvastamise lahenduse Veriff, mis võimaldab kauplusel klienti paremini identifitseerida ja tausta kontrollida.

Pildil on Hansaposti Järve keskus
Pildil on Hansaposti Järve keskus Foto: PM

"Suure osa meie müügist moodustavad järelmaksutehingud," ütles Hansaposti juhatuse liige Taavi Rajur, lisades, et järelmaksu puhul on tähtis tagada, et ostja kasutab õiget identiteeti, kuid paraku tehakse aeg-ajalt tellimusi võõraste inimeste isikukoodidega ja tekitatakse kahju nii kaupmehele kui inimesele, kes langeb identiteedivarguse ohvriks.

"Meie roll on kaitsta oma kliente ja uue lahenduse plussiks ongi see, et ausa ostja jaoks ei muutu tellimine keerulisemaks, kuid ebaausa jaoks läheb elu edaspidi märksa ebamugavamaks," märkis Rajur.

Veriffi tegevjuht Kaarel Kotkas rääkis, et uus isikusamasuse tuvastamise lahendus Veriff kaitseb pettuste eest. "E-kauplusest ostja sisestab vaid isikukoodi ja dokumendi numbri ning juba mõne sekundi jooksul teeb Veriff erinevate registrite baasil ära isikusamasuse ja taustakontrolli ehk kinnitab, et isik on elus ja tehinguvõimeline," rääkis Kotkas.

Veriff teeb koostööd siseministeeriumi ja erinevate elektrooniliste registritega ja see aitab tuvastada isikusamasust isikut tõendava dokumendiga arvutikaamera ees, mis võimaldab nii residentidel kui e-residentidel avada Eestis pangakontot, hoiustada või alustada ärisuhet distantsilt ise füüsiliselt pangakontorit külastamata, vahendas BNS.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
right banner 2024 est konference