tellimine 938x200 apple ee gif fixed
Esmaspäev, 16 November 2015 10:50

Tarbijakaitseamet juhib kampaaniaga tähelepanu ebaausale kauplemisele

Hinda seda artiklit
(0 hinnangut)

Tarbijakaitseamet alustab täna kampaaniat „Kauple ausalt. Osta targalt!“, mis juhib nii tarbijate kui ka kauplejate tähelepanu kohati üsna tihti kasutatavatele ebaausatele kauplemisvõtetele, nende äratundmisele ja nende kasutamisest hoidumisele.

Tarbija teadlik ostkäitumine on tõhus survemehhanism ja kauplejate kauplemiskvaliteedi kasvu oluline eeldus. Amet kutsub tarbijaid suhtuma ettevaatlikkusega sellistesse pakkumistesse, mis tunduvad olevat liiga head, et olla tõsi, sest sageli see tunne ei peta.

Ebaausad kauplemisvõtted on tarbijat eksitavad või agressiivsed. Eksitav võib olla nii kauba või teenuse kohta jagatav teave, konkurendiga tehtud võrdlus ja tarbijamäng, mille käigus ei jagata lubatud auhindu, samuti „kuni kaupa jätkub“ kampaaniapakkumised, mille kaup saab otsa juba esimestel päevadel või lausa tundidel.

Reklaam on eksitav siis, kui see annab eksitavat teavet kauba või teenuse koguse, tingimuste, hinna, tagastamise vms kohta, mis võib mõjutada inimeste ostuotsust valedel alustel ja põhjustada tarbijale majanduslikku kahju.

Teavituskampaania „Kauple ausalt. Osta targalt!“ infomaterjale ebaausate kauplemisvõtete kohta leiab veebilehelt ostatargalt.ee eesti ja vene keeles. Lehele on koondatud palju erinevaid näiteid kõikvõimalike ebaausate ja agressiivsete kauplemisvõtete ja eksitava reklaami kohta, et aidata tarbijail ära tunda ja vältida ebaausaid kauplemisvõtteid.

Tarbijakaitseameti teavituskampaania kestab 20. detsembrini.

Tarbijakaitseamet kutsub taas üles ausalt müüma ja targalt ostma

Tarbijakaitseamet alustab täna teavituskampaaniat „Kauple ausalt. Osta targalt!“, millega pöörab tähelepanu võimalikele ebaausatele kauplemisvõtetele – et ettevõtjaid järgiks ausa kauplemise põhimõtteid ning tarbijad oskaks teha tarku valikuid.

Tarbija teadlik ostkäitumine on tõhus survemehhanism ja kauplejate kauplemiskvaliteedi kasvu oluline eeldus. Amet kutsub tarbijaid suhtuma ettevaatlikkusega sellistesse pakkumistesse, mis tunduvad olevat liiga head, et olla tõsi, sest sageli see tunne ei peta.

Ebaausad kauplemisvõtted on tarbijat eksitavad või agressiivsed. Eksitav võib olla nii kauba või teenuse kohta jagatav teave, konkurendiga tehtud võrdlus ja tarbijamäng, mille käigus ei jagata lubatud auhindu, samuti „kuni kaupa jätkub“ kampaaniapakkumised, mille kaup saab otsa juba esimestel päevadel või lausa tundidel.

Reklaam on eksitav siis, kui see annab eksitavat teavet kauba või teenuse koguse, tingimuste, hinna, tagastamise vms kohta, mis võib mõjutada inimeste ostuotsust valedel alustel ja põhjustada tarbijale majanduslikku kahju.

Teavituskampaania „Kauple ausalt. Osta targalt!“ infomaterjale ebaausate kauplemisvõtete kohta leiab veebilehelt ostatargalt.ee eesti ja vene keeles. Lehele on koondatud palju erinevaid näiteid kõikvõimalike ebaausate ja agressiivsete kauplemisvõtete ja eksitava reklaami kohta, et aidata tarbijail ära tunda ja vältida ebaausaid kauplemisvõtteid.

Ameti teavituskampaania kestab 20. detsembrini.

Jäta kommentaar

Veendu, et kõik kohustuslik (*) info oleks sisestatud. HTML-i kasutamine pole lubatud.


Rubriigi Ühiskond viimased uudised

Sellest osast leiate te uudiseid ühiskonna, inimeste ja poliitika teemal

Liituge meiega sotsiaalvõrgustikes