21.03.2018 Kolmapäev

Uuring: eestlased hindavad enim reisijate vedajate lojaalsusprogramme

Kantar Emori uuringust nähtub, et Eesti elanikud hindavad parimateks lojaalsusprogrammideks erinevate reisijate vedajate programme; parimaks hinnati uuringu raames Elroni sõidukaart.

Esikuuikusse mahtus kolm reisijate veoga tegelevat ettevõtet – lisaks Elronile veel Tallinki Club One ja Air Baltic/Lux Expressi PINS-kaardi programm. Kaubanduses on atraktiivseimad NS Kinga ning Circle K Extra Clubi programmid, parimate lojaalsusprogrammide seas on ka Partnerkaart, teatas Emor. Seejuures ei hõlma lojaalsusprogrammid enam sageli vaid kliendikaarti, inimesed saavad soodustusi ka ID-kaardiga ning muul moel.

Uuringufirma hinnangul võib reisijaveoettevõtete edu seletada sellega, et nende lojaalsusprogramme kasutavad inimesed, kes liiguvad palju, sestap tekib ka püsikliendi eeliste kasutamisest vägagi tuntav rahaline kasu koos kõigi muude hüvedega.

Kantar Emori tootejuhi Tauno Mändla sõnul näitasid uuringu tulemused, et märkimisväärne hulk Eesti ettevõtete lojaalsusprogrammidest on nõrgad, seda arvestades nii nende tuntust kui kasutajate rahulolu ja programmi eeliste tajumist võrdluses teiste lojaalsusprogrammidega.

"On püsikliendiprogramme, mille puhul jääb arusaamatuks nende loomise eesmärk ning kasu nii ettevõttele kui klientidele. Paljudele on ju tuttav olukord, kui teenindaja uurib meilt ostu sooritades, kas me oleme antud ettevõtte püsiklient, ja me ei oska sellele küsimusele isegi vastata. Teenindaja leiab siis küsimusele vastuse meie isikukoodi abiga. See on näide nõrgast ja mittetoimivast lojaalsusprogrammist," rääkis ta.

Kantar Emori lojaalsusprogrammide atraktiivsuse uuring hõlmas 37 kliendiprogrammi, uuring toimus tänavu veebruaris ja selles osales 1318 inimest vanuses 20-70 aastat. Lojaalsusprogrammide tugevust mõõdeti rahvusvahelise TRI*M indeksiga, mis võtab aluseks kaks olulist komponenti: lojaalsusprogrammiga rahulolu ning eeliste tajumine teiste programmidega võrreldes.

Kantar Emor viis lojaalsusprogrammide atraktiivsuse trendiuuringu esmakordselt läbi tunamullu ning ka siis osutus tugevaimaks Elroni kliendiprogramm.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
right banner 2024 est konference