Kantar Emor: Coop on tugeivaima brändi- ja turujõuga kaubanduskett
Coopi kõrval on suurima brändijõuga jaekett Selver, mis on ka kuvandi liider, teatas Kantar Emor.
Teised suuremad jaeketid nagu Rimi, Prisma ja Maxima järgnevad liidritele samas olulise vahega. "Kui Selveril on tänu tugevale brändijõule jätkuvalt potentsiaali turul kasvada, siis Maximal on turuosalistest suurim oht kliente kaotada," märkis Kantar Emori brändistrateegiate ekspert Kersten Jõgi.
Emori teatel on jaekettidest suurima kasvupotentsiaaliga aga Prisma, mille kuvandi põhitugevus on lai kaubavalik.
Uuringu käigus küsitles Kantar Emor rohkem kui 1000 eestimaalast vanuses 15–74 aastat ning valim elanikkonna vastavaealise elanikkonna suhtes. Uuring toimus septembris 2018 veebiintervjuudena.