Õlleliidu andmetel on kohapeal tarbimine koos turistide ostudega püsinud 100 miljoni liitri kandis juba alates 2005. aastast, müük see-eest on kasvanud juba 134 miljoni liitrini.
Müük sadamates ja laevade kauplustes kasvas eelmisel aastal umbes 17 protsenti. Turistid ostsid 2013. aastal kaasa 29,9 miljonit liitrit õlut, veidi kasvas ka turistide õlletarbimine Eestis kohapeal. Kokku moodustasid turistide ostud ja tarbimine õlle 2013. aasta siseturumüügist umbes neljandiku.
A. Le Coqi juht Tarmo Noop arvab, et sel aastal jääb müük eelmise aasta tasemele.
Õlle ja muude karastusjookide, mida nii A. Le Coq kui ka Saku Õlletehas toodavad järjest enam, müük sõltub paljuski ilmast, mis sel aastal pole kõige parem olnud.
Õllemüügile võib mõju avaldada ka aktsiis, mis Eestis on juba üsna kõrge. Kuna Lätis, aga ka Leedus, on aktsiis mitu korda madalam kui Eestis, võib Noobi sõnul Eesti–Läti piiril juhtuda sama, mis praegu toimub Eesti–Soome turul – inimesed hakkavad õlut ostma Lätist.
Mullu kasvas A. Le Coqi käive 1,5 protsenti, ulatudes rekordilise 81 miljoni euroni ja ettevõtte kasum oli 13,9 miljonit eurot. Teise suure õlletootja Saku Õlletehase müügitulu suurenes mullu 71,4 miljoni euroni ja kasum vähenes 2,9 miljoni euroni.
Lisaks kahele dominandile tegutseb kohalikul õlleturul kümme korda väiksem Viru Õlu, mille eelmise aasta käive kasvas kahe protsendi võrra ja ulatus 8,2 miljoni euroni. Kahjumit sai ettevõte eelmisel aastal 0,4 miljonit eurot.