"Me oleme igal juhul valmis koostööks, kui keegi tahab meie postkontorites näiteks pangateenust või ükskõik mis muud teenust pakkuda. Loomulikult meil on omad tingimused – see peab meile ära tasuma, me ei saa peale maksta," ütles Eesti Posti kommunikatsioonijuht Kadri Tonka BNS-ile.
"Meil on postkontorite võrk olemas ja kehtiv seadus kohustab seda võrku avatuna hoidma. Kui hästi palju asutusi tõmbab füüsilisi kokkupuutepunkte maapiirkondades kokku, siis võiks ju midagi ikkagi alles jääda. Selleks võiks näiteks olla Eesti Posti postkontor, kus siis erinevaid teenuseid pakkuda. Antud juhul me räägime pangateenustest, aga miks mitte ka muud," lisas ta.
Erinevaid teenuseid võiks Tonka sõnul pakkuda erinevalt. Näiteks Eesti Energia teenuslepingute sõlmimisel oli Eesti Posti kontorites eraldi energiafirma töötaja, samas SEB kliente teenindab ja samuti kalastuslube annab Eesti Posti teenindaja, rääkis Tonka.
Palo poolt kokku kutsutud maapiirkondes pangateenuste kättesaadavuse probleemi lahendamise töörühm koguneb esmakordselt kolmapäeval. Selles osalevad lisaks ministeeriumile pangaliit, Eesti Pank, Swedbank, SEB, Eesti Post, tarbijakaitseamet, konkurentsiamet, linnade liit ja maaomavalitsuste liit.
"Töötame välja suve jooksul lahendused pangateenuste kättesaadavuse teemal. Pangateenuse vähenemise trend maapiirkondades on jätkuv ja jõudnud juba piirkonnakeskustesse. Koostöös riigi, omavalitsuste ja miks mitte ka kaubandus- ja postisektoriga saame tagada parema teenuse maapiirkondades ja võib-olla tulevikus ka äärelinnades," ütles Palo sotsiaalmeedia vahendusel.