Gaasiettevõte AGA palkab Tallinnas lähiaastatel juurde 50 töötajat
Muudatuse eesmärk on viia ellu AGA strateegilist suunda koondada enam spetsialistide ja ekspertide funktsioone ühte keskusesse. Lähiaastatel on eesmärgiks kasvatada keskuse töötajate arvu 50 võrra 200 töötajani, teatas AGA.
"Oleme viimase aasta jooksul loonud uusi positsioone Tallinna keskusesse oma digiteenuste arendamiseks, et kasutada Eesti kui ühe juhtiva e-riigi potentsiaali ja kompetentsi selles valdkonnas," ütles AGA Põhja-Euroopa regiooni äriteenuste keskuse juht Paul Toivainen.
Ülemaailmsele gaasi- ja tehnoloogiaettevõttele The Linde Group kuuluv AGA Põhja-Euroopa regiooni üksus rajas oma tugiteenuste keskuse Eestisse 2006. aastal, et protsesside ja funktsioonide ühtlustamise ja koondamise kaudu suurendada oma regionaalset efektiivsust.
Keskus katab täna ligikaudu 200 erinevat tugifunktsiooni, sealhulgas klienditeeninduse ja tellimisega seotud protsessid, teeninduspunktide, IT- ja ostutugi ning aruandlus, millele on hiljuti lisandunud näiteks SAP-süsteemide ja e-teenuste spetsialisti rollid.