Omniva digikanalite juhi Agnes Oidsalu sõnul teeb uuendus klientide elu mugavamaks, sest võimaldab kokku hoida postkontoris paki saatmisele kuluvat aega ja senisest paremini planeerida kulleritega saadetavate pakkide liikumist.
"Plaanime Minu Omnivat veelgi täiendada, et meie kliendid saaksid enda saadetiste kohta info ja teenused mugavalt ühest kohast kätte. Digikanalite kättesaadavus ja pidev täiendamine on üks Omniva lähiaja olulisi prioriteete," lausus Oidsalu pressiteates.
Uuendus võimaldab kulleriga pakki saata soovijatel iseteeninduskeskkonnas märkida aeg, mil soovitakse, et kuller pakile järgi tuleb. Peale paki vormistamist ja enne pakki kullerile või postkontorisse üle andmist tuleb pakile peale kirjutada pakikood ja saaja/saatja telefoninumber.
Nii on Omniva töötajal kogu vajalik info antud saadetise kohta olemas. Paki eelvormistamine iseteeninduses muudab paki üleandmise postkontorisse kliendi jaoks kiiremaks ning sujuvamaks.
Minu Omniva keskkonnas saavad erakliendid vormistada pakke nii Eestisse kui ka Lätti ja Leetu, suunata saabunud paki teise pakiautomaati ja taotleda pakile hoiutähtaja pikendamist.
Samuti saab iseteeninduskeskkonnas määrata enda eelistatumad pakiautomaadid, kuhu edaspidi postkontorisse saabunud saadetised saadetakse, jälgida oma saadetise teekonda ning lisada enda kontaktnumber, kuhu Omniva saab paberteavituse asemel saata SMS-teavituse pakkide saabumisel.
Minu Omniva iseteenindusest leiab info ka pakiautomaatide ja postiasutuste asukohtadest ning lahtiolekuaegadest.