02.03.2011 Kolmapäev

Turuliidriks saamiseks tuleb jälgida uusi trende

Võitjad tulevad nende seast, kes märkavad uusi turge või uusi võimalusi, ületavad valdkondade piire ja loovad uusi tegutsemisviise. Selleks aga on vaja ära tunda see probleem, mille lahendamisel oleks potentsiaali turgu rikkuda. Peter Drucker on selliseid võimalusi nimetanud võimalusteks, mis on nähtavad, aga mida keegi ei märka.

Professor Prahalad pakkus juhtidele välja kuus küsimust, mis aitavad neid võimalusi leida ja hinnata:

  •     Kas probleem on laialdaselt teadvustatud?
  •     Kas see mõjutab ka teisi tööstusharusid?
  •     Kas selle lahendamiseks on vaja radikaalset innovatsiooni?
  •     Kas selle lahendamine võiks oluliselt muuta valdkonnas kehtivaid jõujooni?
  •     Kas selle lahendamisega oleks võimalik saavutada oluline konkurentsieelis?
  •     Kas see tundub olevat meie suur võimalus?
  • juhtimine.ee

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
430824810 430800019636154 7356040320163199917 n255