„Veebruari lõpuni on avatud taotlusvoor meetmes, mille toel saab aidata kaasa uutele turgudele sisenemisele ja kaubandusalaste koostööpartnerite leidmisele,“ ütles turu arendamise büroo juhataja Aleksander Vukkert. „Toetatavate kampaaniate eesmärk on rõhutada meie tootmisviiside eripära ning põllumajandustoodete ja toiduainete omadusi.“
Lisaks käimasolevale programmile tutvustati reedesel kohtumisel ka uusi nõudeid, mis hakkavad kehtima 1. detsembrist 2015. Kuigi programm ei tohi endiselt olla konkreetsele kaubamärgile orienteeritud ega põhineda toote päritolul, on neid võrreldes varasemaga siiski lubatud näidata. Samuti laieneb toodete nimekiri, mille tutvustamiseks on võimalik toetust taotleda.
Toetust on võimalik taotleda asjaomaseid sektoreid esindavatel organisatsioonidel, mis ühendavad tootjaid ja töötlejaid. Eesti on seni saanud heakskiidu neljale projektile, millest viimane on Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja korraldatav ja koduturule suunatud piimaprogramm.
EL teavitus- ja müügiedendusmeetmest on toetust on võimalik taotleda kuni kolme aasta pikkustele programmidele. Käimasoleva taotlusvooru tähtaeg on 28. veebruar.
Lisainfo ja taotlusvormid leiab siit: http://www.agri.ee/et/eesmargid-tegevused/pollumajandus-ja-toiduturg/teavitus-ja-muugiedendus.