15.11.2010 Esmaspäev

Kauba päritolu mõjutab Eesti inimese ostuotsust üsna palju

Hiljuti avaldatud Eurobaromeetri uuringust selgub, et kõige enam mõjutab kauba päritolu Eesti inimeste ostuotsuseid toidukaupade puhul, kus päritolu peab oluliseks 52% küsitlusele vastanutest. Euroopa Liidus on see näitaja keskmiselt 43%

Toidukaupadele järgnevad sõidukid, mille ostmisel mõjutab päritolu 46% Eesti inimeste otsust. Euroopa Liidus on sõiduki ostmisel selle päritolu määrava tähtsusega 32%-le inimestest.

Elektroonikaseadmete puhul otsustab ostmisel päritolu järgi 48% Eesti ja 29% Euroopa Liidu inimsetest.

Rõivaste osas on päritolu otsustavus Eesti ja Euroopa Liidu elanike jaoks peaaegu võrdne, olles vastavalt 30% ja 28%.

Kõrgtehnoloogiliste teenusepakkujate osas peab Eesti inimestest teenusepakkuja päritolu liitumisotsust mõjutavaks 46% ja Euroopa Liidu elanikest 26%.

BNS


Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
430824810 430800019636154 7356040320163199917 n255