Tallinna Vesi viis veenäidu teatamise mobiili
Rakendus on mõeldud kasutamiseks nii era- kui ka äriklientidele, et muuta igapäevased toimingud kiireks ja mugavaks.
Tallinna Vee klienditeeninduse juhi Sirje Spiegelbergi sõnul on mobiilirakenduse eesmärk suunata üha enam kliente iseteeninduslikesse kanalitesse. „Enamasti on meie klientidele oluline just näidu teatamine, mida on nüüdsest võimalik teha ka mobiilis. Tulevikus on meil kindlasti kavas rakendust veelgi edasi arendada ja lisada sinna kliendile kasulikke funktsioone,“ sõnas Spiegelberg.
Ta lisas, et iseteenindusliku lähenemise poole on teel kõik teenusettevõtted. „Iseteenindus on mugav nii kliendile kui ettevõttele.
Rakenduse kasutamiseks tuleb laadida alla „Tallinna Vesi iseteenindus“ ja see toimib nii Androidi, Microstofti kui ka Apple'i platvormidel. Rakendusse on võimalik sisse logida kas iseteenindusest saadud parooli või mobiil-ID abil. Tagasiside rakenduse osas on teretulnud kas rakenduste veebipoe või mailiaadressi See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud." target="_blank">See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud. kaudu.