Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi riigi infosüsteemide osakonna juhataja Margus Püüa sõnul on tegemist digitaalse kvaliteedimärgiga, mis suurendab inimeste teadlikkust Eesti parimate e-teenuste kohta. „Kui hea teeninduse kuu raames enim kiita saanud ettevõtted saavad oma uksele panna tunnustava kleebise, siis parimate e-teenuste pakkujad saavad nüüd kasutada spetsiaalset tunnusmärki oma koduleheküljel,“ lisas Püüa.
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi (MKM) ning Riigi
Infosüsteemide Arenduskeskuse (RIA) väljakuulutatud konkursist Eesti
parim e-teenus 2011 on oodatud osa võtma kõik Eestis e-lahendusi
arendavad ettevõtted, organisatsioonid ja üksikisikud. Parimad
e-teenused valitakse välja e-õppe, e-kultuuri, e-teaduse, e-valitsuse,
e-tervise, e-äri, e-meelelahutuse ja e-kaasamise kategooriates.
Konkursil saab kandideerida kuni järgmise aasta 16. jaanuarini, võitjad
valib юürii välja veebruaris. Konkursi tingimustega saab täpsemalt
tutvuda aadressil www.e-konkurss.net.
Eesti parimad e-teenused osalevad aprillikuus ülemaailmsel konkursil WSA 2011, kus valitakse välja ja tutvustatakse maailma parimaid info- ja kommunikatsioonitehnoloogia lahendusi.
Majandus-ja Kommunikatsiooniministeerium