Pan European Performance Satisfaction Initiative'i Rating (EPSI)
meetodil põhineva klientide rahulolu uuringu järgi on Eestis
pangaklientide keskmine rahulolu nullist 100 punktini mõõdetaval skaalal
74 punkti. Lätis on sama näitaja 76 ja Leedus 78 punkti. Euroopa
keskmine on samas 73 punkti.
Pangade imago on Eestis kõikidel suurematel pankadel üsna sarnane ja
vastava indeksi väärtus koondub pankadel 80 punkti ümber. Suhteliselt
kõrgemalt hindasid kliendid ka pankade toote- ja teenuste kvaliteeti.
Erinevate tegurite võrdluses on Eesti kliendid kõige enam rahul just
SEB-ga, kellele järgneb suurematest pankadest Swedbank. Kahe suurima
pangaga võrreldes mõnevõrra madalamalt hindasid kodupanka Danske ja
Nordea panga kliendid Eestis. Nordea klientide hinnang pangale on samas
viimase aastaga selgelt paranenud.
Hinnangu aluseks olevas küsitluses osales Balti riikides üle 3000 pangakliendi.
BNS