02.11.2023 Neljapäev

Kaup koju tarnimisteenusevahendaja kaudu – kuidas hoiduda keerukatest tagajärgedest?

Välismaised veebipoed meelitavad ostlejaid suure tootevaliku ja soodsate hindadega. Kahjuks aga ei tarni paljud Eesti tarbijate jaoks põnevad e-poed kaupu Eestisse.

Peamised kaebuse esitamise põhjused on olukorrad, kus tarbija on kauba e-poest tellinud ning selle eest ka e-poele tasunud, kuid kaup ei jõua tarbijani.
Peamised kaebuse esitamise põhjused on olukorrad, kus tarbija on kauba e-poest tellinud ning selle eest ka e-poele tasunud, kuid kaup ei jõua tarbijani. Foto: pexels

Kuigi kaupade müügist ei tohi kauplejad Euroopa Liidu siseselt ja tulenevalt tarbija elukohariigist keelduda, ei ole kauplejal kohustust kaupu teise liikmesriiki kohale toimetada. Sellises olukorras tulevad tarbijatele appi paki edasisaatmise teenust pakkuvad ettevõtted. Milliste probleemidega tarbijad saatmisteenust pakkuvate ettevõtete kaudu toodete tarnimist soetades kokku puutuvad ning kuidas selle pinnalt tekkivaid vaidlusi ennetada, selgitab EL tarbija nõustamiskeskuse valdkonna juht Heldin Malmet.

Tarbija võib ilma jääda 14-päevasest...


Juurdepääs käesolevale materjalile on finants- ja õigusajakirja RUP tellijatel.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
430824810 430800019636154 7356040320163199917 n255