2014. aastal on ABC Mööbli kohta tulnud ametile juba 15 pöördumist, millest kümme on olnud kaebused. Pöördumiste sisu on olnud sama: ettevõte ei tarni tarbijatele kaupa ega lahenda tarbijate esitatud kaebusi tähtaegselt. Seni on firma rahuldanud vaid kaks nõuet, teatas amet.
ABC Mööbel on põhjendanud tekkinud olukorda sellega, et tarnija on muutnud koostöötingimusi, pole oma kohustusi täitnud ning tekitanud sellega kauplejale finantsraskusi. Siiski on ettevõte lubanud tarbijatele raha tagastada.
Tarbijad, kes on ettevõttele juba nõude esitanud, võivad esitada kohtule maksekäsu kiirmenetluse avalduse. Tegemist on lihtsustatud kirjaliku menetlusega, mis annab tarbijale võimaluse kiiremini ja väiksemate kuludega nõuda teiselt poolelt kohtu kaudu kohustuse täitmist.
Juhul kui tarbija on kauba eest maksnud krediitkaardiga, on tal võimalus raha tagastamise avaldusega pöörduda ka panga poole.
Kuna ABC Mööbel pole seadusest tulenevateks tähtaegadeks oma kohustusi klientide ees täitnud, siis soovitab Tarbijakaitseamet enne nimetatud ettevõtjalt kaupade ostmist kaaluda ka alternatiivseid võimalusi.