Otsuse tegemisel Regula ostuks said määravaks asjaolud, et tegemist on tehniliselt korras, paraja mahutavuse ning jääklassiga laevaga, mis sobib võimalike tõrgete korral asenduslaevaks aastaringselt ja mitmeteks aastateks. Laev on varasemalt seilanud nii Virtsu-Kuivastu kui ka Rohuküla-Heltermaa liinil ehk on olemas kindlus laeva sobivusest sadamate infrastruktuuriga.
TS Laevad meeskond on varulaeva otsingu jooksul kontakteerunud ligi kolmekümne ettevõttega, et leida turult kõik müügis olevad või renditavad parvlaevad. Valikus olnud laevadest tehti Regula kasuks otsus just tulenevalt parimast võimalikust hinna- ja kvaliteedi suhtest.
TS Laevade juhatuse esimees Kaido Padar ütles tehingut kommenteerides, et võimalikud pakkumised jäid 4-6,5 miljoni euro vahele. „Oli laevu, millel puudus jääklass, oli laevu, mille investeerimise vajadus ulatus paari miljoni euroni. Ühe laeva välistasime puhtalt selle pärast, et ta ei sobinud tänaste kaldarampidega.“ lisas Padar.
Ta tõi veel välja asjaolu, et ehitusgraafikud tehastes on äärmiselt pingelised ja seetõttu jätkatakse erinevate ettevõtetega läbirääkimisi, et oleks võimekus tagada mitme rendilaeva olemasolu lühiajaliseks prahtimiseks.
TS laevade juhi sõnul peab ettevõte kindlustama üleveo ka siis kui uute laevade valmimine või vastuvõtmine peaks tähtaegu ületama. „Tajume vastutust mis meil ja Tallinna Sadamal on. Protsess on ülimalt pingeline ja laevu hangime aastakümneteks, mistõttu kvaliteedis vastuvõtmisel me allahindlust teha ei tohi. Peame olema valmis igaks olukorraks, ka selleks kui tehastes valmimine venib või tuleb riikides ette midagi sellist, mis praamide saabumist võib aeglustada. Selleks töötame ka ajutiste asenduslaevade hankimisega, ja vajadusel peame suutma kasvõi kõigi laevade hilinemise korral tagada üleveo. Olgu öeldud, et nii musta stsenaariumit me täna ette ei näe, kuid valmis peame selleks olema, et kõik toimiks,“ rõhutas Kaido Padar.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi ja TS Laevade vahel sõlmitud sõitjateveo avaliku teenindamise leping näeb ette, et 24 tunni jooksul peab vedaja tagama varulaev olemasolu, kui mõnega neljast parvlaevast peaks mingi rike või tõrge juhtuma.
Parvlaev Regula mahutab 400 reisijat ja 80 sõiduautot. Laev antakse TS laevad kasutusse alates 1. oktoobrist.