Liit leiab oma kirjas, et praegune eelnõu gaasisõidukite maksustamisel on vastuolus valitsuse seisukohtadega, läbi mille on Eesti riik proovinud Euroopa Liidu (EL) otsustusprotsessides leida võimalusi biometaani kasutamisega transpordis.
Gaasiliidu hinnangul peaks ka praegune eelnõu leidma võimalused, kuidas tagada biometaani suurem kasutus ja ühtlasi kannustada investeeringuid biometaanijaamadesse, sest läbi selle on võimalik Eestil täita rahvusvahelisi ja EL-i kliimaeesmärke. Linnaliinibussid, maakonnabussid, raskeveokid ja sõiduautod peaksid olema käesolevas eelnõus käsitletud sihtgrupina, mille kasutust tuleks soodustada.
Kui busside osas on liidu sõnul teatud edasiminekuid, siis praegusel hetkel puudub igasugune stiimul raskeveonduses diislikütuselt üle taastuvatele energiaallikatele või näiteks gaasile, mille heide on juba võrreldes diislikütusega 20 protsenti väiksem. Asendades diiselveokid biometaani kasutavate veokitega, on liidu andmetel heitmete vähenemine alates 80 protsenti väiksem või suudab olla täielikult null või miinusheitmega.