Tarbijad saavad sageli müügipakkumisi telefonitsi, näiteks sideteenuste valdkonnas pakutakse uut operaatorlepingut ning soodsatel tingimustel mobiiltelefone. On tavapärane, et pärast läbirääkimisi tingimuste üle annab tarbija telefonitsi oma nõusoleku pakkumise vastuvõtmiseks ja lepingu sõlmimiseks. Lepingu jõustamiseks peab tarbija kinnitama, et ta soovib olla telefoni teel võetud kohustustega seotud, kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis, mis võib toimuda nii e-posti kui ka tavaposti teel või ka kulleriga saadetud dokumentide allkirjastamisel. Ilma kinnituseta ei ole tarbija telefonikõne käigus võetud kohustustega seotud.
Mõnikord lepitakse ka kokku, et tarbija tuleb kaupleja esindusse telefoni teel sõlmitud lepingut allkirjastama ning seeläbi kinnitama oma tahet olla sellise lepinguga seotud. On oluline teada, et telefoni teel tehtud müügipakkumise puhul, olukorras, mil leping allkirjastatakse pärast seda müügiesinduses, võib kõne alla tulla, et kaupleja ja tarbija vahel sõlmitakse leping sidevahendi abil ning seeläbi kohaldub tarbijale ka 14-päevane taganemisõigus.
Juhul, kui telefoni teel ei ole lepingu tingimuste osas lõplikku kokkulepet saavutatud ja läbirääkimised jätkuvad esinduses ning alles seejärel väljendavad pooled oma tahteavaldusi lepingu sõlmimiseks, ei ole tegemist sidevahendi abil sõlmitud lepinguga, millele kohalduks 14-päevane lepingust taganemise õigus.
Seega on sidevahendi abil sõlmitud lepinguga tegu siis, kui tarbija on telefoni teel edastatud pakkumusele andnud nõusoleku ka telefoni teel ning saab esindusest kätte vaid lepingus kokku lepitud seadme ning telefoni teel sõlmitud lepingu tingimused, mis on tarbijale juba ette valmistatud ja valmis pandud. Seejuures kehtib tarbijale 14-päevane taganemisõigus, sealhulgas on tal õigus lepinguga saadud seade tagastada.