"Käesoleval hetkel ei ole gaasi veoautode ostmiseks toetusskeeme välja töötatud," kirjutas MKM-i kantsler Ando Leppiman gaasiveokite ostutoetusest huvitatud ettevõttele, ent märkis, et tulevikus, kui ministeerium näeb, et Euroopa Liidu kui ka riiklikul tasandil vastu võetud eesmärkide täitmiseks on tarvilik ületada turutõrge just riigi sekkumisega, astub ministeerium vajalikke samme.
MKM-i poole pöördus detsembris veofirma Ralgemar, mis andis teada, et on otsustanud enda veokiparki soetada biokütusel ehk suru- ja vedelgaasil liikuvaid veokeid, ajendatuna üleüldisest suundumusest transpordisektoris ning Pariisi kliimaleppest. Seetõttu soovis firma teada, kas Eesti plaanib sarnaselt näiteks Saksamaale toetada gaasiveokite soetamist.
Leppiman lisas vastuskirjas, et MKM hindab kõrgelt turuosaliste ideid ning tähelepanekuid, kuidas transpordivaldkonnas toimuvate muudatustega võimalikult sujuvalt kaasa minna. "MKM võtab arvesse turuosaliste ettepanekuid uute meetmete ja toetusskeemide väljatöötamisel," seisab vastuses.