Kõnekeskuste kasutuselevõtmine parandab Töötukassa klienditeeninduse taset ja muudab klientide ja Töötukassa töötajate vahelist suhtlust tõhusamaks.
Töötukassa büroode kõnekeskuste numbrid:
1 | Hiiumaa | 462 2365 |
2 | Järvamaa | 385 9160 |
3 | Jõgevamaa | 776 6870 |
4 | Jõhvi | 332 1700 |
5 | Kiviõli | 332 1900 |
6 | Läänemaa | 472 7075 |
7 | Lääne-Virumaa | 326 0330 |
8 | Narva | 332 1800 |
9 | Põlvamaa | 799 0960 |
10 | Pärnumaa | 447 9300 |
11 | Raplamaa | 483 0140 |
12 | Saaremaa | 452 1880 |
13 | Sillamäe | 332 1910 |
14 | Tartumaa | 737 7100 |
15 | Tondi | 614 8680 |
16 | Tähesaju | 614 7460 |
17 | Tõnismäe | 614 7400 |
18 | Valgamaa | 766 6250 |
19 | Viljandimaa | 435 0050 |
20 | Võrumaa | 786 8750 |
Kõnekeskusse saabunud kõned salvestatakse 60-ks päevaks, et tagada parem klienditeenindus ning vajadusel võimalus üle täpsustada inimese jäetud teade, näiteks tema töölesaamise või haigestumise või mõne muu olulise asjaolu kohta.
Kõikide Töötukassa esinduste numbrid: http://www.tootukassa.ee/index.php?id=12495.
Üldistes Töötukassat puudutavates küsimustes saab jätkuvalt pöörduda Töötukassa infotelefonile 15501 (lauatelefonilt tasuta, Skype’st valida: tootukassa) Infotelefon töötab E-N 8.30-16.45; R 8.30-15.30.
Kirjalikult saab oma küsimuse või ettepaneku edastada järgneva kodulehe vormi kaudu: http://www.tootukassa.ee/index.php?id=12621.