Töötukassa juhatuse esimehe Meelis Paaveli sõnul alustas Eesti Töötukassa tihedamat koostööd Kontaktikeskusega käesoleva aasta alguses, esialgu on koostöö aktiivsem olnud Tallinnas, kuid plaanis on laiendada seda ka Haapsallu, Hiiumaale, Jõhvi, Paidesse, Põlvasse, Valka ja Võrru. „Meie jaoks on Kontaktikeskus partnerina väärtuslik, sest sealsed töötingimused võimaldavad leida sobiva töökoha inimestele, kes soovivad töötada paindliku tööajaga või osakoormusega – näiteks väikelastega kodus olevad vanemad, vanemaealised või kõrgkoolis õppivad noored,“ lisas ta.
Senise koostöö raames on Kontaktikeskuse Tallinna kontorisse suunatud proovitööle 37 inimest, lisaks on tehtud eelvalikuid töötute hulgast ja sõlmitud 9 palgatoetuse lepingut pikka aega tööta olnud inimeste tööle võtmiseks.
Koostöö tulemuslikkuse hindamiseks kohtuvad tööandja ja töötukassa esindaja edaspidi vähemalt kord poolaastas. Samuti on Eesti Töötukassa esindaja igal ajal valmis tutvustama ettevõtte töötajatele töötukassa pakutavaid teenuseid.
"Kontaktikeskus väärtustab häid töötajaid ning meie eesmärk on alati olnud kõnekeskuse töö muutmine mugavaks ja efektiivseks," ütleb Kontaktikeskuse juhatuse liige Erki Koldits. Ta lisab: "Samuti on meile oluline leida andekad ning motiveeritud inimesed, kellel on soov müügi- ning teenindusvallas edasi areneda. Just nende inimeste leidmisel on olnud töötukassaga hea koostöö ning täna sõlmitud leping on loogiline jätk." „Töötukassale pakume uusi praktikakohti 8 kontoris üle Eesti - Tallinnas, Paides, Põlvas, Võrus, Valgas, Jõhvis, Haapsalus.“
OÜ Kontaktikeskus on 1993 aastast tegutsev Eesti juhtiv kõnekeskus, kus töötab üle 200 inimese. OÜ Kontaktikeskus on kaheksas maakonnas tegutsev ettevõte, mis pakub saabuvate telefonikontaktide teenindust ning kliendikontaktide loomist eesti, vene, soome, inglise, läti, leedu ja teistes keeltes.