„Alates 2017. aasta 1. jaanuarist palume pöörduda Eesti haigekassa blankettide saamiseks ja edastamiseks haigekassa või oma kohaliku omavalituse poole, kes aitavad vajadusel avaldusi täita ja edastada,“ teatas haigekassa. Eesti Posti postkontorites alates uuest aastast seda teenust enam ei osutata.
Blankettide täitmisel on inimesed seni vajanud abi eelkõige õigete andmete märkimisel või küsinud, kuhu tuleb täidetud dokumendid saata. Haigekassa meeskond on viimastel kuudel kohalike omavalitsuse töötajaid koolitanud, et need oskaksid tekkinud küsimuste korral aidata.
Varem on kõige rohkem avaldusi esitatud hambaravi hüvitise saamiseks. Tuleva aasta juulikuust hüvitiste süsteem muutub ja edaspidi arveldab haigekassa otse hambaarstiga ning inimene saab automaatselt oma hambaravi eest tasudes soodustuse, teatas haigekassa.
Haigekassa blanketid leiab haigekassa kodulehelt ja neid väljastavad ka haigekassa klienditeenindused Tallinnas, Pärnus, Jõhvis ja Tartus.