Riigiportaali sisujuht Aarne Seppel ütles BNS-ile, et septembri jooksul peaks parandatud lahendus jõudma toodangusse ehk muutuma avalikult kättesaadavaks. "See on iseenesest väike parandus - see on arenduskeskkonnas korda tehtud, aga ta läheb toodangusse koos teiste arenduste paketiga. Arenduskeskkonnas ja toodangukeskkonnas on ühest tarkvarast, mille nimi on Orbeon, erinevad versioonid ja selleks, et ta parandusest edasi minna, on vaja Orbeoni versioonid ühtlustada. Kuna selle teenuse kasutajaid ei ole portaalis väga palju, ei ole probleem väga kõrge prioriteediga," selgitas Seppel.
Septembri alguses vastas eesti.ee riigiportaal kliendi päringule: "Kahjuks pole tõepoolest endiselt võimalik Minu dokumentide sektsioonis mobiil-ID-ga allkirjastada. Tegemist on suurema tehnilise probleemiga, mille lahendustähtaega ei oska veel kahjuks öelda. Soovitame allkirjastamiseks kasutada ID-kaarti. Palun vabandust ebamugavuste pärast."
Mobiil-ID-ga allkirjastamine ei toimi eesti.ee portaalis juba kevadest peale, sest kolmanda osapoole muudatuse tõttu muutus nõutavaks nii isikukoodi kui ka mobiiltelefoninumbri edastamine. Endiselt saab kõikjal allkirju anda ID-kaarti kasutades.