30.01.2014 Neljapäev

Eestlased ostsid jõulukinke ka e-poodidest

TNS Emori e-kaubanduse uuringu esimeste tulemuste kohaselt tegi 17 protsenti jõulukinke ostnud Eesti elanikest kingioste e-poodidest.

Eestlased ostsid jõulukinke ka e-poodidest
Eestlased ostsid jõulukinke ka e-poodidest Foto: Reuters

Tegemist on suundumusega, mis võib tulevikus ka Eestis hakata mõjutama traditsioonilist jaekaubandust, teatas Emor.

Jõulukinke internetist ostnutest moodustasid 10 protsendi puhul internetiostud kinkidest väiksema osa, 4 protsendi kingiostud jagunesid enam-vähem võrdselt e-poodide ja tavapoodide vahel ning 3 protsenti sooritas enamiku ostudest e-poodidest.

Emori teatel on välismaised kaubandushiiud Macy's, JC Penney, Best Buy ja Wal-Mart tunnistanud oodatust nõrgemat jõulumüüki, mille üheks oluliseks põhjuseks peetakse e-kaubanduse kasvu tõttu muutunud kaubandusmaastikku.

TNS Emori e-kaubanduse uuringu käigus küsitleti 2014. aasta jaanuaris 991 eestimaalast vanuses 15–74 aastat. Uuringu aruanne valmib veebruari keskel.

TNS Emor on 1990. aastal loodud teabe- ja uuringuteenuste pakkuja. Alates 2001. aasta algusest kuulub Emor üleilmsesse turundusteabe kontserni TNS. TNS on osa Kantarist, mis on maailmas suuruselt teine teabeteenuste kontsern.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
430824810 430800019636154 7356040320163199917 n255