Tegemist on suundumusega, mis võib tulevikus ka Eestis hakata mõjutama traditsioonilist jaekaubandust, teatas Emor.
Jõulukinke internetist ostnutest moodustasid 10 protsendi puhul internetiostud kinkidest väiksema osa, 4 protsendi kingiostud jagunesid enam-vähem võrdselt e-poodide ja tavapoodide vahel ning 3 protsenti sooritas enamiku ostudest e-poodidest.
Emori teatel on välismaised kaubandushiiud Macy's, JC Penney, Best Buy ja Wal-Mart tunnistanud oodatust nõrgemat jõulumüüki, mille üheks oluliseks põhjuseks peetakse e-kaubanduse kasvu tõttu muutunud kaubandusmaastikku.
TNS Emori e-kaubanduse uuringu käigus küsitleti 2014. aasta jaanuaris 991 eestimaalast vanuses 15–74 aastat. Uuringu aruanne valmib veebruari keskel.
TNS Emor on 1990. aastal loodud teabe- ja uuringuteenuste pakkuja. Alates 2001. aasta algusest kuulub Emor üleilmsesse turundusteabe kontserni TNS. TNS on osa Kantarist, mis on maailmas suuruselt teine teabeteenuste kontsern.