Elroni teatel saab sama ala kasutada ka seismiseks, jättes rohkem ruumi rongi sisenemiseks ja väljumiseks. Laiendatud ustealaga elektrirongid sõidavad Keila, Paldiski, Turba, Kloogaranna ja Aegviidu liinidel.
"Rongides on tihti lapsevankriga sõitjaid, kes on seni saanud mugavaks reisimiseks kasutada üksnes rongi C-ala. Sealsamas on ka piiratud arv kohti jalgratastele ning ratastoolidele ja seda ala kasutavad ka lemmikloomadega reisijad mistõttu ruumi aeg-ajalt napib. Ka rongi sisenemine ja väljumine võib seetõttu võtta soovitavast rohkem aega. Et muuta sissepääsualad avaramaks ning parandada lapsevankriga reisijate sõidumugavust, oleme elektrirongide kõikide vagunite sissepääsude vahetust lähedusest eemaldanud neli istekohta," märkis ettevõte.
Kuivõrd linnalähiliinide igapäevased rongisõitjad kasutavad rongi tihti lühikeste sõitude tegemiseks ning eelistavad sageli istekohale ukse läheduses seismist, pakub laiendatud ala reisijatele ka avaramaid seisuvõimalusi, jättes istekohad neile, kelle reisiaeg on pikem või kes soovivad jalga puhata. Istekohtade puudust elektrirongides enamasti ei ole, samuti ei takista seisjad selliselt teiste reisijate sujuvat sisenemist ega väljumist.
Rattaga reisijatele on ette nähtud rongi C-ala ning jätkuvalt saavad seal sõita ka lapsevankriga reisijad. Uue lahendusega peaks C-alasse mõnevõrra rohkem ruumi jääma, nüüd kui lapsevankritega on võimalik siseneda ka rongi teistesse vagunitesse.
Elronil on 18 elektrirongi ning kõikide nende sissepääsualad on nüüd avaramad. Esimene rong, mis ümber ehitati, oli 1310.