Koduse internetiühendusega leibkondade osatähtsus kasvas eelmise aasta sama ajaga võrreldes neli protsendipunkti. Koduse interneti kasutamise võimalus oli peaaegu kõikidel, 98%-l lastega leibkondadel ja 78%-l lasteta leibkondadel. Kõige vähem, 71% oli internetile kodust ligipääsu omajaid üksi elavate täiskasvanute seas, kuid just nende hulgas on kodust internetiühendust omavate inimeste arv viimase viie aasta jooksul enim, poole võrra suurenenud.
Kuigi internetile ligipääsuga kodudes on endiselt valdavad juhtmega või juhtmeta püsiühendused, on viimase kahe aasta jooksul püsiühenduste osatähtsus kodudes kahanenud, andes teed mobiilse interneti levikule. Esimeses kvartalis kasutas mobiilsidevõrgu kaudu internetti 61% kodust internetiühendust omavatest leibkondadest, näiteks 2010. aastal oli neid 6%.
Arvutit ja internetti on kasutanud 16–74-aastasest elanikest 84%. Internetti kasutanute osatähtsus kasvas võrreldes möödunud aasta sama ajaga viie protsendipunkti võrra. 55–64-aastastest oli internetti kasutanud 70% ning 65–74-aastastest 44%, seejuures on internetikasutajate osatähtsus nendes vanuserühmades suurenenud aastaga enim, vastavalt 7 ja 13 protsendipunkti.
Peale internetikasutajate arvu suurenemise on kasvanud ka interneti kasutamise sagedus. Kõigist internetikasutajatest kasutas esimeses kvartalis iga päev internetti 86%, aasta varem 80%. Üheksa kümnest 16–74-aastasest internetikasutajast oli hiljuti, viimase kolme kuu jooksul, kasutanud internetipanka, e-posti, otsinud veebist infot või lugenud sealt uudiseid. 60% osales sotsiaalvõrgustikes, 50% tegi interneti kaudu telefonikõnesid, kolmandik vaatas veebist tele- või kuulas raadiosaateid.
Kaupade või teenuste ostmiseks kasutas 16–74-aastastest aasta jooksul internetti 49%. Kõige enam osteti interneti teel rõivaid ja sporditarbeid, reisi- ja majutusteenuseid ning kontserdi-, kino-, teatri- ja teisi pileteid.
Veidi üle kolmveerandi 10 ja enama hõivatuga ettevõtetest omab veebilehekülge, mida kasutatakse peamiselt toodete või teenuste tutvustamiseks. Veerand veebilehega ettevõtetest annab oma kodulehel infot vabade töökohtade kohta ning võimaldab veebis töökohta taotleda. Online-tellimise või -broneerimise võimalusi pakub 14% ettevõtetest, kellel on veebileht.
ID-kaarti kasutanud ettevõtete arv on stabiilselt aasta-aastalt kasvanud. Peamiselt kasutavad Eesti ettevõtted ID-kaarti digiallkirjade andmiseks, aga ka kasutajate tuvastamiseks erinevates infosüsteemides. Ligi viiendik e-teenuseid kasutanud ettevõtetest on riigi pakutavate e-teenustega väga rahul ja kolmveerand pigem rahul.
Infotehnoloogia kasutamist leibkondade ja 16–74-aastaste elanike hulgas uurib Statistikaamet iseseisva uuringuna alates 2014. aastast, 2005.–2013. aastal uuris amet seda tööjõu-uuringu lisana. Uuring korraldatakse teises kvartalis esimeses kvartali kohta.
Infotehnoloogia kasutamist ettevõtetes uurib Statistikaamet 2001. aastast. 2014. aastal osales uuringus ligi 3000 ettevõtet. Vaatlus hõlmab 10 ja enama hõivatuga ettevõtteid.
Infotehnoloogia kasutamist 16–74-aastaste elanike, leibkondade ja ettevõtetes hulgas uurivad statistikaorganisatsioonid harmoniseeritud metoodika alusel kõigis Euroopa Liidu riikides.