"Autode e-müük on jõudnud sellisele tasemele, et sisuliselt võid Võrumaa metsatalus diivanil lesides endale auto välja valida, sõlmida arvuti kaudu liisingu- ja kindlustuslepingud, võtta sõiduk registris arvele ning auto tuuakse taluhoovi kokkulepitud ajaks kohale. Vajalik on vaid internetiühenduse olemasolu," kirjeldas Uukkivi pressiteates autokaubanduse uusi võimalusi.
Eelmisel aastal viis Longo Eesti inimestele koduukse ette üle 300 auto ning tänavu on selliseid soove lisandunud kasvavas tempos. "Juba paar aastat tagasi näitas Google´i uuring, et üleilmselt ostetakse umbes 14 protsenti autodest interneti vahendusel. Varasemalt ei olnud veebis eriti loodud ka lihtsaid ja sujuvalt toimivaid müügikeskkondi, millega tarbijad saaksid mugavalt suhelda ja tehinguid teha. Paljud autoettevõtted mõistsid just pandeemia ajal, et ilma hästi toimiva veebikeskkonnata on nende äri ohus," rääkis Uukkivi.
Ka Longo hakkas väga sihipäraselt panustama veebimüüki 2019. aastal koroonapandeemia puhkemisel. "Lähteülesandeks oli luua selline müügikeskkond, kust kliendil oleks võimalik saada pakutavatest sõidukitest parem ülevaade, kui autoplatsil ringi jalutades," rääkis ta. Selleks soetas Longo esimesena Balti riikides täisautomaatse 3D-fotostuudio, mis pildistab igat sõidukit enam kui 455 eraldiseisva nurga alt ja pakub lisaks fotogaleriile ka 360-kraadist virtuaaltuuri.
Müügiettevõte on kohustatud andma veebist ostetud kasutatud autole ka garantii ning inimesel on õigus ostetud sõiduk 14 päeva jooksul tagastada. "Sellised reeglid on tekitanud inimestes usalduse, et kasutatud autot võib osta ka kodust arvuti tagant lahkumata ja see toimetatakse ukse taha nagu Amazonist soetatud riided või raamatud," lisas Uukkivi.