"Erakliendi jaoks ei muutu teenuse sisus midagi ja tarbija saab alati arvet näha," ütles ta. Allikase sõnul puudub juurdepääs netipangateenusele alla 10 protsendil pankade klientidest.
Et otsekorraldus e-arve püsimakseks muuta, ei pea inimene ise midagi tegema. Kui seni saatis energia- või telefonifirma arve inimesele ja maksenõude panka, siis edaspidi saadab ettevõte panka e-arve.
Olavi Lepp Eesti Pangaliidust lisas, et ettevõtted annavad teada, kui nad ei liitu uue teenusega. "Uue aasta alguses tasub olla tähelepanelik, kas arve läheb automaatselt tasumisele," ütles ta.
Briifingul selgitati 1. veebruarist jõustuvate üleeuroopaliste maksetingimustega (Single Euro Paymets Area - SEPA) seotud muutusi ning sujuvaks üleminekuks tehtavate vajalike arendustegevuste hetkeseisu.