08.03.2024 Reede

Eesti Energia saatis klientidele vigased arved

Kolmandik riigile kuuluva energiafirma Enefit (Eesti Energia) klientidest said veebruari eest vigase arve, kus tarbijalt küsiti suuremat tasu, ernergiafirma kinnitusel oli tegemist tehnilise rikkega, kirjutab Postimees. 

Eesti Energia arvetega oli korralik segadus.
Eesti Energia arvetega oli korralik segadus. Foto: Eesti Energia

Postimehe poole pöördunud Enefiti kliendid said veast teada energiafirma neile saadetud teatest. Ühel toimetusega ühendust võtnud eramaja kliendil oli võrgupaketi ampritasu arvestusel 20 A juures arvestuse viga 59 senti.

Eesti Energia kinnitusel sai ligi kolmandik Enefiti elektrimüügi klientidest tehnilise rikke tõttu ebatäpse veebruarikuu elektriarve, kus oli viga kuutasu arvestuses. Enefit parandab arveldusvea järgmise kuu arvega automaatselt ära, seega kliendid arve summa korrigeerimise pärast muretsema ei pea.

«Märtsi algul saadetud veebruarikuu arvel kuvati kliendi elektri- ja/või võrgupaketi tasu mõnekümne sendi võrra suuremaks, kui oleks pidanud. Enammakstud summa arveldame kliendile automaatselt tagasi järgmise arvega. Teisisõnu parandame oma vea ise automaatselt ära ning kliendid selleks ise midagi tegema ei pea. Mõistan, et kuigi räägime väikestest summadest, tekitab see meie klientides asjatut segadust. Paraku tuleb selliseid eksimusi tänases tehnilises maailmas ette. Palun siiralt eksimuse pärast vabandust,» sõnas Enefiti Eesti turu juht Santa Tohver.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
430824810 430800019636154 7356040320163199917 n255