18.11.2015 Kolmapäev

Tarbijakaitseamet avab lennujaamas interaktiivsed infokioskid

Tarbijakaitseamet avab nädala pärast Tallinna lennujaamas ainulaadsed infokioskid, kust reisija saab kiirelt selget ja asjalikku reisimisega seonduvat teavet, millised on reisija õigused erinevates olukordades.

Reisijad saavad infokioski vahendusel ka tarbijakaitseametiga ühendust võtta
Reisijad saavad infokioski vahendusel ka tarbijakaitseametiga ühendust võtta Foto: PM

Kioskid on reaalajas ühendatud lennujaama väljuvate lendude infoga ning reisijad saavad sealt ühtlasi teavet, millised on nende õigused, kui lend tühistatakse või edasi lükatakse.

Samuti on reisijail infokioski vahendusel võimalik ühendust võtta tarbijakaitseametiga, kust vastatakse esimesel võimalusel.

Puutetundlike ekraanidega kioskeid paigaldatakse lennujaama kolm, teatas tarbijakaitseamet.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
430824810 430800019636154 7356040320163199917 n255