"Alguses olin selle [Tallinna-Tartu maantee] Mäoni neljarajaliseks ehitamise vastu, aga nüüd, vaadates liiklusõnnetuste hulka ja kahe linna vahelist tihedat suhtlust, pean 2+2 maanteed põhjendatuks kuni Mäoni," rääkis Adamson lehele.
Samas märkis ta, et Kose-Mäo lõik ei peaks olema sama kallis kui eelnenud lõik. "Kui minus räägib praktik, siis ütlen, et Aruvalla-Kose teed ei ole mõtet samamoodi edasi ehitada. Kose-Mäo lõik ei peaks olema sama kallis ja uhke nagu eelnev lõik. Selliseid teid peaks rajama piirkondadesse, kus liigub vähemalt 12 000 autot ööpäevas," tõdes Adamson.
Tallinna-Tartu maantee Aruvalla-Kose neljarealine maantelõik avati 2013. aasta novembris ning selle maksumus oli 54,2 miljonit eurot, millest 85 protsenti tuli Euroopa Liidu ühtekuuluvusfondi vahenditest. Kokku on 13,3-kilomeetrisel teelõigul kolm eritasandilist ristmikku ning kaks eritasandilist ristet.
Varem on neljarealise maantee pikendamise kohta märgitud, et selle jätkamist Kosest edasi raskendab asjaolu, et see nõuab edasiminekut mööda uut trassi, mis läbib ka soid.