Inimesed jagavad ja saavad üha rohkem infot ja n-ö sisu just sotsiaalmeedia kaudu, jagatakse erinevaid postitusi, laetakse üles pilte jmt. Seetõttu on intellektuaalse omandi kontekstis aktuaalne küsimus sellest, kuidas kasutada infot nii, et see ei rikuks...
Intellektuaalne omand ja sotsiaalmeedia ajastu
Intellektuaalne omand hõlmab inimese vaimse, intellektuaalse töö tulemusi, näiteks leiutisi, kirjandus- ja kunstiteoseid, kaubamärke (vt ka Ülemaailmse Intellektuaalse Omandi Organisatsiooni asutamise konventsiooni § 2, RT II 1993, 25, 55). Tavakasutaja puutub internetis kõige tõenäolisemalt kokku autoriõiguste ja kaubamärgiõigusega, mistõttu on käesolevas artiklis keskendutud just nendele kahele intellektuaalse omandi mõistega hõlmatud valdkonnale.