Jaanuaris tellisid eraisikud kokku 1,6 miljonit pakki, millest 72 protsenti Eesti ettevõtetest. Välismaalt tellitud pakkide osakaal moodustas 28 protsenti.
Eesti veebipoed hoiavad lähiajal kindlasti oma positsiooni, sest 10. märtsil toimub veebipoodide selle aasta esimene ühiskampaania E-smaspäev, kus Eesti-sisese pakiveo maht kerkib ilmselt veelgi. Kohalikud veebipoed on välismaiste hiiglastega konkureerides teinud silmapaistvalt tugevat tööd. Seekordsest E-smaspäevast võtab osa üle 320 veebipoe.
Eesti e-kaubandus on viimastel aastatel stabiilselt kasvanud
Eesti E-kaubanduse Liit kontrollib kõikide E-smaspäeval osalevate e-poodide tausta ning monitoorib nende tegevust ja kampaania ametlikele nõuetele vastavust. E-smaspäev on Eesti E-kaubanduse Liidu korraldatav e-ostlemise päev, kus erinevad veebipoed teevad tarbijatele 24 tunni jooksul eripakkumisi. E-smaspäeva kampaania vältab 10. märtsi esimestest sekunditest kuni südaööni kella 23.59-ni. E-smaspäev toimub neli korda aastas – märtsis, mais, septembris ja novembris.
Eesti e-kaubandus on viimastel aastatel jätkanud stabiilset kasvu. Möödunud aastal tellisid eestlased rekordilise mahuna ainuüksi pakiautomaatidesse kokku 17 miljonit pakki, mis oli kahe miljoni paki võrra varasemast aastast rohkem.
Eesti E-kaubanduse Liit on katusorganisatsioon, kuhu kuulub ligi 540 ettevõtet. Liit väljastab ka turvalise ostukoha usaldusmärgist ja korraldab veebipoodide ühiskampaaniat E-smaspäev.