Kuusiku sõnul kaaluvad tarbijad aina põhjalikumalt läbi oma ostuotsused ning seda reedab ka järjest suurem nõudlus uuskasutatud nutiseadmete järele.
„Kui inimesel on võimalik soetada endale või oma pereliikmele uueväärne nutitelefon või süler kuni mitusada eurot soodsamalt kui on selle seadme hind uuena, siis üha aktiivsemalt seda võimalust ka kasutatakse," ütles Kuusik. "Näiteks sülearvutite puhul on eriti populaarsed just odavama otsa seadmed, mis jäävad hinnavahemikku 200-300 eurot. Tegu on äriklassi süleritega, mis peavad reeglina ka kauem vastu ning sobivad seetõttu ideaalselt koolitöödeks või muuks koduseks tegevuseks,“ lausus Kuusik.
Uuskasutatud seadmete puhul on välja kujunemas ka kindlad kliendiprofiilid, kes just selliseid seadmeid soovivad. „Suur osa sellistest klientidest on 30-50-aastased. Oleme aru saanud, et kasutatud seadmeid valitakse nii lapsele kui oma vanematele, mõnikord ka iseendale. Samuti on näha, et uuskasutatud seadmeid eelistavad veidi enam naised, kes moodustavad 54 protsenti nende seadmete ostjatest,“ lisas Kuusik.