Balti meediareklaami turg kasvas 2012. aastal kolm protsenti ja selle maht oli 242,7 miljonit eurot, selgub turu-uuringufirma TNS ülevaatest.
Leedu meediareklaami maht oli eelmisel aastal 99,4 miljonit eurot, Eesti reklaami maht 72,5 miljonit eurot ja Läti reklaami maht 70,9 miljonit eurot. Need kasvasid vastavalt 0,7 protsenti, 0,3 protsenti ja 3,0 protsenti.
Eestis moodustas meediareklaam 0,43 protsenti sisemajanduse koguproduktist (SKP), Lätis 0,32 ja Leedus 0,3 protsenti.
Reklaamiinvesteeringud inimese kohta olid Eestis 54,1 eurot, Lätis 34,7 eurot ja Leedus 33 eurot. Need on kõrgeimad näitajad pärast 2008. aastat.
Telereklaami oli Balti riikides 2012. aastal 101,8 miljoni euro eest, lehereklaami 42 miljoni, internetireklaami 32,8 miljoni, raadioreklaami 22,6 miljoni, ajakirjareklaami 21,9 miljoni ja välireklaami 20,8 miljoni euro eest.