"Müügihüpe ei tulnud kohe pärast eriolukorra välja kuulutamist, vaid väikese viivitusega märtsi lõpus,“ ütles Hansaposti juht Taavi Rajur pressiteates. "Ebakindlust on kaubanduses palju, ka meie ei julge ennustada, mis saab kuu või paari pärast. Hetkel on kontaktivabast kättesaamisest saanud e-äri hügieenifaktor, nii nagu desoainest igal pool mujal."
Desinfitseerivate vahendite müügikasv on ka meil tohutu ning inimesed tahaksid osta ka kaitsemaske, aga neid oleme hankinud praegu vaid riigile ja meditsiinisektorile, kus on kriitiline vajadus. Kui tekib võimalus, siis proovime neid hankida ka müügiks, aga kaitsemaskide turg on hetkel pöörane ning selliseid maske, mille kaitse on väga piiratud, me turule tuua ei taha,“ lisas Rajur.
Viimaste nädalate otsituimaks tooteks on Rajuri sõnul juukselõikusmasin ning ostude põhjal võib järeldada, et asjaolude sunnil on inimesed hakanud ise nii juukseid lõikama ja värvima kui autot hooldama. Samuti ostetakse selliseid tooteid, mille müük on muidu kevadeti tagasihoidlik, näiteks koduseks trenniks joogamatte ja hantleid, kodukontoriks ja õppetööks veebikaameraid ning koduremondiks vajalikke tööriistu.
Ebatavaliselt suur huvi on ka väikeste kämpingutüüpi aiamajade ning aiatarvikute vastu.