"Jaekaubanduse mahud on olnud kuue kuu jooksul 1 protsendi võrra suuremad kui eelmise buumi tipus 2007. aasta samal perioodil. Kuigi Eesti tarbija jaoks on need tarbimismahud kindlasti enam õigustatud kui seitse aastat tagasi, siis see on ikkagi märgilise tähendusega, et jaekaubanduse mahud on suuremad kui eelmise buumi tipus," märkis Swedbanki krediidiportfelli valdkonnajuht Urmas Simson ettevõtte ajaveebis.
Simson kirjutas, et kindlasti on praegu sellist tarbimismahtu rohkem, mis kohaliku jaekaubanduse statistikas ei kajastugi, nagu ostud välismaal ja ostud internetis välismaalt.
Rahaliste kasvude ja mahuliste kasvude vahel erilist vahet ei ole. See viitab, et jaekaubanduses esimeses poolaastal erilist hinnatõusu ei ole olnud, märkis Simson.
Statistikaameti andmetel suurenes jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük juunis eelmise aasta juuniga võrreldes püsivhindades 7 protsenti, esimesel poolaastal ulatus kasv 6 protsendini.