Eriti oluline on see noorte inimeste jaoks. Olulisuselt teine hüve on vaid kliendikaardiga kehtivad eripakkumised. Kokku kaardistati uuringus 16 erisugust hüve, mida lojaalsusprogrammid Eesti turul pakuvad, teatas Kantar Emor.
Kõige laiema liikmeskonnaga püsikliendiprogramm on Partnerkaart, teisel kohal on Sinu Rimi. Jaekettide lojaalsusprogrammid on valdavalt laia kasutatavusega, kuna enamik inimesi käib toidupoodides – seetõttu on ka jaekettide programmid kõik liikmelisuse esikümnes.
Ehkki püsikliendiprogrammide liikmelisus on jaekettide seas väga kõrge, mahuvad teistest valdkondadest esikümnesse ka Apollo Klubi, Apotheka kliendikaart, Bauhofi Meistriklubi/Profiklubi, Circle K Extra Club ja ka Benu kliendikaart.
Lojaalsusprogrammide edetabelis on eelistuse ja hinnangu põhjal esikohal Säästukaart. Esikolmikus on veel Partnerkaart ja Aitäh-kaart.
Kantar Emori uuringueksperdi Kaisa Esko sõnul on mõistetav, et lojaalsusprogrammide esireas on jaeketid. „Jaeketid on kogu elanikkonna seas laia külastatavusega ning praegusel ajal, mil hinnatõus meid tugevalt mõjutab, on igasugune soodustus või hüve inimestele väärtuslik,” kommenteeris Esko.
Tänavu küsiti esmakordselt ka erinevate lojaalsusprogrammide rakenduse olemasolu kohta, et kaardistada, millised rakendused on inimeste seas populaarsed püsikliendi staatuse tuvastamiseks. Erinevad rakendused ja mobiilsed makseviisid on aina rohkem populaarsust kogumas, seega on oluline ka neid kaardistada. Kolmandikul Eesti elanikest on nutitelefonis Partnerkaardi rakendus ning populaarsed on ka Rimi ja Maxima mobiilirakendused.
Lojaalsusprogrammide trendiuuring kaardistab Eesti püsikliendiprogrammide tuntust, tugevust, nii klientide hinnanguid kui ka üldiseid lojaalsusprogrammidega seotud eelistusi. Uuringu küsitlustöö toimus 1.–15. novembril. Kokku vastas uuringule 1564 Eesti elanikku vanuses 20–74 eluaastat.