05.06.2023 Esmaspäev

Pagaritööstuse juht: majanduslik seis on viinud tarbija odavpoodidesse

Pagaritööstuse Mantinga Eesti juhi Rain Palmiste sõnul on pagaritoodete koguseline müük kallimates poodides aastavõrdluses ligi 10 protsendi ringis kukkunud ning majanduslik seis on viinud tarbija odavpoodide kettidesse.

Tarbija liigub saiakeste ja kookide ostul odavkettidesse.
Tarbija liigub saiakeste ja kookide ostul odavkettidesse. Foto: pixabay

"Traditsioonilist saia-leiba ning muud eluks vajalikku ostetakse üha enam odavatest poekettidest. Ei ole ka ette näha, et see lähiajal muutuks, sest inimeste kulud kasvavad. Toidupoed on osadel toodetel juba toonud oma marginaalid märgatavalt alla ehk teinud tarbijale soodsamas suunas otsuseid, sest muudmoodi enam ei saa," ütles Palmiste. 

Üldiselt on Mantinga näitel pagaritööstus siiski kasvus. "Ekspordi ja üldise hinnatõusuga koos oleme kasvus. Lisaks siis trend, kus to-go tarbitavate toodete müük kasvab – moosipall on pagariletis neli kuni kuus korda odavam kui võileib jaheletis," sõnas pagaritööstuse juht. 

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
430824810 430800019636154 7356040320163199917 n255