Taxify Eesti operatiivosakonna juht Martin Järve sõnul aitab muudatus vähendada juhtide kulusid ning lühendada sõidu- ja ooteaega klientide jaoks. "Praegu kannavad juhid kaardimakseterminali kulusid olukorras, kus terminali kasutab vaid 3 protsenti klientidest. Valdavalt kasutavad kliendid äpimakset, mis on ka kiireim ja mugavaim viis tasumiseks. Kaardimakse puhul võib tasumisele kuluda minut, äpimakse korral saab klient sõidu lõppedes autost välja astuda ning arve on automaatselt tasutud," ütles ta pressiteate vahendusel.
"Kaardimakse võimalust pakub vaid osa juhtidest. Äpimakseid võtavad vastu kõik juhid. Nii vähenevad ooteajad ning klient saab tõepoolest lähima auto," lisas Järve.
Äpisisese makse jaoks saab oma pangakaardi andmed lisada Taxify rakenduses. Olles kaardi maksemeetodina salvestanud, ei ole autos muul moel tasumine enam vajalik. Eestis saab Taxify äpisiseseid makseid teha Mastercardi, Visa ja American Expressi krediitkaartidega ning deebetkaartidega, mis võimaldavad maksta internetis.
Taxify on 2013. aastal asutatud eestimaine tehnoloogiafirma, mis arendab ülemaailmset transpordiplatvormi. Ettevõte tegutseb rohkem kui 25 riigis, vahendades kümneid miljoneid sõite aastas.