Kuigi Bolt pole uutele turgudele sisenemise ning juhtidele ja klientidele soodustuste pakkumise tõttu kasumis, kaotab Eesti transpordiplatvorm Uberist ja Lyftist vähem raha, märkis Villig. Iga sõidujagamise eest saadud 10 dollari kohta kaotab Bolt 1 dollari.
Tänavu võib Bolt jagada transporditeenust kokku 1 miljardi dollari eest ning võib kahjumist pääseda, kui peaks oma laienemisplaane kärpima.
Bolt kavatseb uuesti taotleda Londonis tegevusluba ja pakkuda konkurentsi Uberile, kelle jaoks Ühendkuningriigi pealinn on Euroopa suurim turg ja üks väheseid kohti, kus see on olnud kasumlik.
2017. aasta septembris käivitas toona Taxify nime kandnud transpordiplatvorm teenuse Londonis, kuid linna transpordiamet tühistas Taxify omandatud City Drive Services tegevusloa.
Bolt on 2013. aastal asutatud transporditehnoloogiafirma, mille asutas toona 19-aastane Markus Villig. Möödunud aastal kaasati 175 miljonit dollarit, tehinguga kasvas ettevõtte väärtus miljardi dollarini. Investeerimisringis osales Hiina sõidujagamisettevõte Didi Chuxing, mis ostis Taxifys 2017. aastal vähemusosaluse. Juhtinvestoriks oli Saksamaa autotootja Daimler.
Boltil on praeguseks 25 miljonit kasutajat 30 riigis ja rohkem kui 100 linnas üle maailma. Umbes pool ettevõtte tegevusest toimub Aafrikas. Boltis töötab 850 inimest, kellest enam kui 250 töötavad Tallinnas asuvas peakontoris.
Kokku tehakse Boltiga iga kuu miljoneid sõite, kuid ärisaladuse tõttu ei soovi ettevõte täpseid arve avaldada.