"Eestis, nagu ka mujal Euroopas, on internetikaubandus tegemas võidukäiku ning see jätkab tõusu. Samuti võib oodata klientidele personaalsete pakkumiste tegemist läbi erinevate nutivahendite, mis annavad kaupmeestele hea võimaluse kliendiga püsivalt kontakti hoida," ütles ta reedel Rimi jaekaubanduse visioonikonverentsil.
Rintala sõnas, et tihedas jaekaubandusettevõtete konkurentsis saavutavad edu need, kes rakendavad uut tehnoloogiat ja innovatsiooni. Innovatsioon jaekaubanduses on tema sõnul mõnes mõttes igapäevane ja sageli ei ole see inimestele otseselt nähtav.
"Uued arengud tarneahelas või teistes protseduurides ei küll klientidele otseselt nähtavad, kuid alandavad nende jaoks näiteks toote hinda või muudavad kauba kättesaadavuse kiiremaks. Nii saavad kliendid sellistest innovatsioonidest otsest kasu," rääkis ta.