Omniva juhatuse liikme Kristi Undi sõnul on võimalus pöörduda universaalteenuse teemal kodukoha lähedasse postkontorisse vajalik ja seda näitab teenust kasutanud inimeste arv. "Peamiselt on kliendid soovinud veenduda oma lepingu universaalteenusele üleminekus. Lisaks on esitatud avaldusi lepinguga liitumiseks ja vähem avaldusi loobumiseks. Küsitakse ka infot universaalteenuse kohta," ütles Unt prressiteates.
Eesti Energia kodukliendid, kelle elektri universaalteenus on soodsam kui olemasolev pakett, viidi automaatselt üle universaalteenusele. Üle Eesti paiknevates Omniva postkontorites pakutakse lisavõimalust esitada avaldus Eesti Energia elektri universaalteenusega ühinemiseks või sellest loobumiseks neile isikutele, kes vajavad selleks abi või kellel puudub endal digivõimalus.
Eraisikutel võimalik teenindaja abil teha elektri universaalteenusega seonduvalt järgnevaid tegevusi postkontorites: küsida nõu ja infot universaalteenuse kohta, kontrollida üle, kas Eesti Energia elektrileping läheb automaatselt üle universaalteenusele, esitada sooviavaldus Eesti Energia universaalteenusele üleminekuks või sellega liitumiseks, ja esitada sooviavaldus, et lõpetada automaatne Eesti Energia universaalteenusele üleminek.
Postkontorites saavad sooviavaldusi universaalteenusega seonduvalt esitada ainult eraisikud. Omniva postkontorites saab elektri universaalteenusega seotud tegevusi teha kuni aasta lõpuni.