Leito rääkis BNS-ile, et tänavu veebruaris suurenes viie lehe
reklaamimaht 13% 725 küljeni ning reklaamikäive 15%
17,2 miljoni krooni ehk 1,1 miljoni euroni.
Lehtede veebikäive tõusis Leito sõnul veebruaris aastaga üheksa
protsenti. Ta märkis, et paberlehtedes kasvas reklaamimaht kiiremini kui
veebis.
Segmenditi oli veebruaris enim kinnisvara-, personali- ja autoreklaami,
kusjuures viimase maht kasvas kolmandiku võrra. Leito märkis, et
veebruaris oli reklaamimahu kasv ebaühtlane, näiteks reisi- ja
sisustusreklaamis toimus hoopis tagasiminek.
Valimisreklaami kohta ütles meediaanalüütik, et seda oli veebruaris
suhteliselt vähe. Tema sõnul oli valimisreklaami osakaal veebruari
reklaamikäibe tõusus umbes kolm protsenti. Valimisreklaami põhiline hulk
jääbki Leito hinnangul veebruari viimasele ja märtsi esimesele
nädalale.
"Valgus tunneli teises otsas paistab tugevalt silma," ütles Leito
veebruari ja kahe kuu meediareklaamituru kommentaariks. Tema sõnul võib
eeldada, et tõus on iseloomulik kogu aastale, kuid hakkab tõenäoliselt
kuude kaupa tugevalt kõikuma.
BNS