01.03.2011 Teisipäev

Veebruar oli reklaamituru jaoks esimene tõsine tõusukuu

Leito rääkis BNS-ile, et tänavu veebruaris suurenes viie lehe reklaamimaht 13% 725 küljeni ning reklaamikäive 15% 17,2 miljoni krooni ehk 1,1 miljoni euroni.

Lehtede veebikäive tõusis Leito sõnul veebruaris aastaga üheksa protsenti. Ta märkis, et paberlehtedes kasvas reklaamimaht kiiremini kui veebis.

Segmenditi oli veebruaris enim kinnisvara-, personali- ja autoreklaami, kusjuures viimase maht kasvas kolmandiku võrra. Leito märkis, et veebruaris oli reklaamimahu kasv ebaühtlane, näiteks reisi- ja sisustusreklaamis toimus hoopis tagasiminek.

Valimisreklaami kohta ütles meediaanalüütik, et seda oli veebruaris suhteliselt vähe. Tema sõnul oli valimisreklaami osakaal veebruari reklaamikäibe tõusus umbes kolm protsenti. Valimisreklaami põhiline hulk jääbki Leito hinnangul veebruari viimasele ja märtsi esimesele nädalale.

"Valgus tunneli teises otsas paistab tugevalt silma," ütles Leito veebruari ja kahe kuu meediareklaamituru kommentaariks. Tema sõnul võib eeldada, et tõus on iseloomulik kogu aastale, kuid hakkab tõenäoliselt kuude kaupa tugevalt kõikuma.

BNS


Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
430824810 430800019636154 7356040320163199917 n255