MTA Jõhvi teenindusbüroo on suletud, kuna üks töötajatest andis positiivse COVID-19 proovi
MTA edastab Terviseametile kõikide isikute kontaktandmed, kes võisid töötajaga teenindusbüroos kokku puutuda. Terviseamet saadab nendele isikutele infokirja juhistega, kuidas edasi toimida.
Jõhvi teenindusbüroo suletakse vähemalt kaheks nädalaks ning avatakse eeldatavalt alates 14. septembrist. Lähimad avatud teenindusbürood asuvad Rakveres ja Narvas. „Vabandage tekkinud ebamugavuste pärast. Palume kõikidel inimestel haiguskahtluse või haigusnähtude ilmnemise korral meie büroosid mitte külastada ning kogu info edasiste tegevuste kohta avaldame operatiivselt MTA kodulehel,“ ütles MTA klienditeeninduse valdkonnajuht Heli Kullamaa.
Kõik teised MTA teenindusbürood jätkavad tavapärast tööd. Endiselt on avatud kõik MTA elektroonilised kanalid ja infotelefonid 880 0811 (eraklient), 880 0812 (äriklient), 880 0814 (tolliinfo), 880 0815 (e-maksuteenused) ning samuti on võimalus kirjutada e-posti aadressidele See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud., See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud., See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud. või See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.. MTA-le saab esitada küsimusi ka iseteeninduskeskkonna e-MTA kaudu (menüüpunktis „Suhtlus“ või jaluses lingilt „Saadan kirja“).