11.05.2020 Esmaspäev

EAS-i toetuste e-teeninduse süsteem on ajutiselt üle koormatud

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) e-teeninduse kaudu turismiettevõtete kriisitoetuse ja väikeettevõtja kahjude hüvitamise toetuse taotluste vastuvõtt on seoses suure taotlemise mahuga ajutiselt häiritud.

EAS tegeleb probleemi lahendamisega, teatas sihtasutus.
EAS tegeleb probleemi lahendamisega, teatas sihtasutus. Foto: Pixabay

EAS tegeleb probleemi lahendamisega, teatas sihtasutus. Ettevõtjatel, kel ei õnnestu EAS-i iseteeninduskeskkonnas taotlust esitada, palub EAS digiallkirjastatud taotluse koos lisadega saata aadressile See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Vastavalt valitsuse kinnitatud määrustele menetletakse taotlusi esitamise järjekorras. EAS tagab, et seda nõuet järgitakse nii iseteeninduskeskkonnas kui ka e-postiga saadetud taotluste puhul. 

Taotluste esitamise ja toetuste täpsete tingimuste kohta leiab info EAS-i kodulehelt. 

EAS palub vabandust kõikide ettevõtjate ees, kelle taotluse esitamisel esines tehniline tõrge.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
430824810 430800019636154 7356040320163199917 n255