02.07.2024 Teisipäev

Pangakonto õigeaegne muutmine tagab maksete korrektse laekumise

Sotsiaalkindlustusameti makstavate hüvitiste suunamine uuele pangakontole nõuab avalduse esitamist vähemalt viis tööpäeva enne kuu lõppu, teatab sotsiaalkindlustusamet.

Et vältida viivitusi sotsiaalkindlustuse maksete laekumisel, on oluline järgida esitatud tähtaegu ja kasutada selleks iseteenindust.
Et vältida viivitusi sotsiaalkindlustuse maksete laekumisel, on oluline järgida esitatud tähtaegu ja kasutada selleks iseteenindust. Foto: pexels

Et su pension, toetus või hüvitis jõuaks õigel ajal uuele pangakontole, tuleb muudatuse soov esitada õigel ajal. Avaldus tuleb esitada viis tööpäeva enne kuu lõppu. Kui avaldus esitatakse hiljem, võib muudatuse jõustumine edasi lükkuda.

Näited

  • 24. juuli: avalduse esitamise ajal on kuu lõpuni viis tööpäeva. Augustis tehakse väljamaksed juba uuele kontole.
  • 29. juuli: avalduse esitamise ajal on kuu lõpuni kaks tööpäeva. Väljamaksed uuele kontole võivad toimuda kas augustis või septembris (see oleneb töötlemisajast).

Kõige kiirem ja mugavam viis oma pangakonto andmete uuendamiseks on kasutada sotsiaalkindlustusameti iseteeninduskeskkonda. See võimaldab lisada või muuta pangakontot igal ajal ja igas kohas.

Tasub tähele panna, et kui oled esitanud sotsiaalkindlustusametile mitu pangakontot, siis tehakse kõik ülekanded viimati esitatud kontole, välja arvatud juhul, kui kohtumäärusega on ette nähtud teisiti.

Et vältida viivitusi sotsiaalkindlustuse maksete laekumisel, on oluline järgida esitatud tähtaegu ja kasutada selleks iseteenindust. Nii tagad, et su rahaasjad on korras ja kõik toetused jõuavad sinuni õigel ajal.

Küsi nõu!

  Esita küsimus

Saada vihje

Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
right banner 2024 est konference
430824810 430800019636154 7356040320163199917 n255