Töötasu jätkutoetust makstakse ettevõtetele, mille põhitegevus on piirangutest oluliselt mõjutatud. Toetuse saajate ring on määratletud ettevõtete põhitegevusala koodiga. Töötasu jätkutoetust võivad küsida ettevõtted, mille põhitegevusala kood on leitav SIIT.
Tööandja ise on kohustatud maksma töötajale brutotöötasu vähemalt 200 eurot. Foto: pixabay
Töötasu jätkutoetust saab taotleda ettevõte:
mille käive või tulu on 2021. aasta märtsis langenud vähemalt 50% võrreldes perioodiga detsember 2019 kuni veebruar 2020. Arvutatakse ettevõtte selle perioodi kuu keskmine käive või keskmine tulu;
mille suhtes ei ole algatatud sundlõpetamis-, likvideerimis- ega pankrotimenetlust ning taotlemise hetke seisuga puuduvad maksuvõlad või need on ajatatud.
Toetust makstakse nende töötajate eest:
kellele ei ole kokkulepitud mahus tööd anda või kelle töötasu on vähendatud;
kellel on taotluse esitamise ajal kehtiv töösuhe ning kelle tööle asumise kuupäev töötasu jätkutoetust taotleva tööandja juures on hiljemalt 1. oktoober 2020.
Töötukassa kompenseerib tööandjale 60 protsenti töölepinguga töötaja varasemast keskmisest palgast, aga mitte rohkem kui 1000 eurot kuus (bruto). Sellele lisandub toetuse summalt arvestatud sotsiaalmaks ja tööandja töötuskindlustusmakse.
Tööandja ise on kohustatud maksma töötajale brutotöötasu vähemalt 200 eurot. Toetuse summa kantakse tööandja pangakontole ja on ette nähtud töötajatele palga maksmiseks.
Töötukassa makstava jätkutoetuse töötasu osa ja tööandja makstav töötasu kokku ei tohi ületada töötaja 2021. aasta märtsikuu töötasu.
Maksu- ja Tolliameti andmetele toetudes kontrollib töötukassa, kas tööandja on töötaja eest küsitud toetuse ja omaosaluse ka töötajale tasunud.
Ettevõte ei tohi toetust saanud töötajaid 31. maini 2021 koondada.
Toetust saavad ka füüsilisest isikust ettevõtjad, kelle ettevõtlustulu oli 2020. aastal 50 protsenti väiksem kui 2019. aastal. FIE toetuse suurus on 584 eurot.
Tegemist on ühe kuu pikkuse toetusmeetmega.
Jätkutoetuse taotlusi saab esitada alates 1.04.2021 kuni 3.05.2021 ainult e-töötukassas .
Lisainformatsiooni saab töötukassa infotelefonil 15501
Hea lugeja, meie eesmärk on teha just sellist ajakirja, nagu sulle meeldib. Pane kirja soovitud teemad ning dokumendivormid, mida tahaksid siit leida. Tehkem koostööd!
MRPeasy on lihtsasti kasutatav ERP/MRP tarkvara väiketootjatele ja hulgikauplejatele (10-200 töötajat). Müük, ostud, ladu, tootmine, raamatupidamine – kõik ühes kohas!
Lahendab kompleksselt juhtimise arvestuse ja operatiivse arvestuse ülesanded, analüüsi- ning planeerimisülesanded, automatiseerib kaubandus-, finants- ja laooperatsioone.
ERP programmi Monitor tootmisettevõtetele. Monitor sobib kõige rohkem ettevõtetele, kes vajavad täielikku ERP süsteemi, mis sisaldab kõiki tööstusettevõttele vajalikke mooduleid.
TAAVI Majandustarkvara on Eesti turul olnud juba üle 20 aasta, mille jooksul on kasutajate arv kasvanud üle 1500. Tarkvara on mõeldud igasuguses suuruses ettevõtetele.
KMD INF ja firmaautode käibemaks majandustarkvaras TAAVI Finants. Taavi Tarkvara on alati kaasas käinud pidevalt muutuva seadusandlusega ning viinud oma programmidesse sisse kõik muudatused.
Taavi Tarkvara on käinud kaasas kõigi viimaste aastate uuendustega palgaarvestuses ja suudab automaatselt hallata kogu töötasude arvestamise keerulist valdkonda.
Suno365 on mugav teenus, mis on kiirelt kasutusele võetav, alati ajakohane ning kergelt ühenduv ka kolmandate osapoolte lahendusega. Hea valik nii tänasesse päeva, kui tulevikku.
Excellent pakub spetsiaalselt Eesti turu jaoks kohandatud Books 8 ja Standard ERP pilvepõhiseid äritarkvara lahendusi, mis pärinevad HansaWorldi tooteperekonnast ja pakuvad sobiva lahenduse nii raamatupidamiseks kui ka müügi- ja laohalduseks.
NOOMi puhul on tegemist keskse tarkvaralahendusega, mis sobib hästi iga suurusega ettevõttele. NOOMi eeliseks on selle väga kõrge paindlikkustase, funktsionaalsuste rohkus ning kodumaine klienditugi.
Juba 25 aastat Eesti turul tegutsenud Unifiedpost (varem Fitek) pakub e-arve ja makseteenuseid nii väikestele kui suurtele ettevõtetele kui ka avalikule sektorile.